Dota & Web Dota Community
0
   Home   Help Search Login Register  
September 28, 2020, 07:15:54 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: Game: http://www.webdota.net
Forum: http://forum.dotahomer.com
Download: http://www.dotahomer.com
 
Pages: 1 ... 9 10 [11] 12
  Print  
Author Topic: Shinobi Webgame (based on Naruto-Manga)  (Read 67613 times)
RoseDragon
Immortal Contributor
Beyond Godlike
*
Posts: 2257


Beyond Dragonlike


View Profile WWW
« Reply #150 on: December 02, 2007, 10:27:35 AM »

oh my god..

this is my first time seeing this.
--Money:102000 Ryo
--Banked:1164101 Ryo

Arrghhhh.. So happyyyyy  Cheesy Cheesy Cheesy
Training special jutsu, here I come ^^

Aikks.. are those money came from... liu fei?
Logged

K10n
Wicked Sick
***
Posts: 116


don't.... touch


View Profile WWW
« Reply #151 on: December 02, 2007, 04:33:29 PM »

nope.. LF can't send money since she's an outlaw..
Somone ask me to spar for 700,000 ryos.. I don't have the money. I was just pretending..

Arrgh so lucky  Cheesy Cheesy
Logged


RoseDragon
Immortal Contributor
Beyond Godlike
*
Posts: 2257


Beyond Dragonlike


View Profile WWW
« Reply #152 on: December 02, 2007, 07:41:01 PM »

nope.. LF can't send money since she's an outlaw..
Somone ask me to spar for 700,000 ryos.. I don't have the money. I was just pretending..

Arrgh so lucky  Cheesy Cheesy

wew.. you risking making some1 angry Tongue...
Logged

K10n
Wicked Sick
***
Posts: 116


don't.... touch


View Profile WWW
« Reply #153 on: December 05, 2007, 12:54:55 AM »

Err, I guess I won't be here at the tournament.
U guys just set the sch up, and have a nice fight. Post the battle log here, just the last attack which made you won.

I'll send the prize to the winner later.

I hope someone will send rep points to me as Christmas Gift
Logged


jamesliang
Beyond Godlike
******
Posts: 1230



View Profile
« Reply #154 on: December 05, 2007, 01:34:50 AM »

i dont think this is urs wish in Christmas only...
anyone send me free reputation point too? Kiss Tongue
Logged

K10n
Wicked Sick
***
Posts: 116


don't.... touch


View Profile WWW
« Reply #155 on: December 05, 2007, 03:49:03 AM »

hahaha.. Ya, lol.. it's an everyday wish  Cheesy
Anyway, I've editted my nindo. Not as long as the others tho, but I'll add it again someday when I get some new thoughts again  Grin

Comments please  Tongue
Logged


K10n
Wicked Sick
***
Posts: 116


don't.... touch


View Profile WWW
« Reply #156 on: January 06, 2008, 09:43:25 PM »

We're moving to server core 2 to upgrade many changes at once.

Upgrades:

• Village Jutsu
• Forbidden Jutsu
• S,A,B,C,D ranked jutsu
• Chatting with your opponent while fighting
• Chances to fail making the jutsu seal
• Diff bloodlines from server 1
• Chances to get bloodline reach more/less 70%
• And many more. I don't know the details too much. You can read it by yourself in the news.

To move to core2, you've got to tranfer your account to core2 manually. It can't transfer by your own.
All people will be lv 1 academy student.
And also you can't buy a direct bloodline, it will be randomed even if you use real money to buy bloodline.
All cost of buying bloodline via reputation points will be reduced highly.

That's all I know.
Read the Forum and News to know the detailed informations.

Quote
-- Core 2 launch procedure

The core 2 launch will unfold as follows

- 07-01-2008, at 9:30 GMT+1 (24H format) the pre-registration will close and server 1 will be locked completely you will not be able to play the game while I am working on the launch.
You must have validated before this time in order to transfer. If you have to validate through support I suggest you send the e-mail today as I am not certain Terr will be available that morning

- 9:30 - 12:00 GMT+1 the site will remain locked down, transfer will take anywhere between 1,5 and 5 hours. But even if I'm done sooner I will not open up the site before 12:00.

Tomorrow is the latest day to transfer your account.
Logged


eMoNz
Godlike
*****
Posts: 580


Dark, Gloomy, Cold and Weary.


View Profile WWW
« Reply #157 on: January 08, 2008, 04:11:59 AM »

This game needs activeness right?

Too lazy to play games which needs activeness right now.
Logged



Visit my Friendster To Know More About Me

K10n
Wicked Sick
***
Posts: 116


don't.... touch


View Profile WWW
« Reply #158 on: January 08, 2008, 04:55:18 AM »

Yes, it does.
u need to login per 2hrs min.

I hate this but the regen was reduced (only 1 regen per minute, was 10). Lv1 academy student has 100 stamina 100 chakra.
 
So even lv1 academy student needs to wait for
Logged


eMoNz
Godlike
*****
Posts: 580


Dark, Gloomy, Cold and Weary.


View Profile WWW
« Reply #159 on: January 09, 2008, 01:41:59 AM »

Hey I've created an ID and tried it, damn It's impossible for me to play with that 2 hours login to get a good status...

But I think it's a very interesting game and cool concept...

Btw can u explain Taijutsu / Genjutsu / Intelligence and the other things they teach at Academy?

What is for what and which is wiser to upgrade etc.

In other words, I'm asking for a small short simple guide from the great k10n about this great game.
Btw I'm at Konoki, I dunno I just choose random coz I think it's Konoha...
Logged



Visit my Friendster To Know More About Me

LiuFei
Godlike
*****
Posts: 565


The Fallen Angel


View Profile
« Reply #160 on: January 09, 2008, 08:50:46 AM »

taijutsu up strenght and willpower

ninjutsu and genjutsu up intelligence for sure Tongue

u need increase Speed so u wont robbed by outlaw (if outlaw u must increase speed to rob other player Tongue)

choose one tipe of attack (taijutsu, ninjutsu, genjutsu, weapon) and up other defence Tongue

too lazy to play this game xD
Logged

(\__/)
(='.'=)This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(")signature to help him gain world domination.

Need Clan to hunt ben down
K10n
Wicked Sick
***
Posts: 116


don't.... touch


View Profile WWW
« Reply #161 on: January 09, 2008, 09:41:45 PM »

Hey I've created an ID and tried it, damn It's impossible for me to play with that 2 hours login to get a good status...

But I think it's a very interesting game and cool concept...

Btw can u explain Taijutsu / Genjutsu / Intelligence and the other things they teach at Academy?

What is for what and which is wiser to upgrade etc.

In other words, I'm asking for a small short simple guide from the great k10n about this great game.
Btw I'm at Konoki, I dunno I just choose random coz I think it's Konoha...

Yes, the best status can be achieved by loginning per 2 hrs, the stronger u get, the more time u have to wait (per 2hrs and 5 minutes,... , per 3 hrs, ..., per 24 hrs LOL!!)

Taijutsu Genjutsu Weapon and Ninjutsu are your own basic aspect of fighting.
Choose what type you will become someday.
Ninjutsu user ex: Sasuke, Naruto
Taijutsu user ex: Lee, Gai
Weapon user ex: Tenten
Genjutsu user ex: Itachi, Kurenai
Just be yourself, no need to follow your favourited character. Imagine it's you in 'naruto' 's world.

Str= u need this to improve your tai weap off def
Int= gen nin off def
Speed= increase perc to rob ppl or catch the one who tries to rob u (depend on your status whether you're a good shinobi or an outlaw)
Willpower= def against all

PS: i'm not great, I'm just a newbie
Logged


Hennrick
Godlike
*****
Posts: 624


Rampage!!!


View Profile
« Reply #162 on: February 07, 2008, 12:09:33 PM »

Naruto-Arena is better than this game...IMO
Logged

Legandary PuPu
Global Moderator
Beyond Godlike
*****
Posts: 1332


All I know is I know nothing.


View Profile
« Reply #163 on: February 10, 2008, 02:03:52 PM »

Naruto-Arena is better than this game...IMO

no its not
Logged

Dante, Saint, PuPu, Ouch, Ploppy, Bouncing Betty, Tyrant, Tiny, Kito.
†Lebanese Army†
Round 44 - Changes (Scud's version)

No longer cute girl clan. all gays.

JOIN IRC, #Webdota !!!
Hennrick
Godlike
*****
Posts: 624


Rampage!!!


View Profile
« Reply #164 on: February 19, 2008, 01:50:04 AM »

i try this game and I dont know what to do..i train at the academy under ninjutsu..so what should i do?...answer with sense only..XD...how do i earn money?and other info's please

BTW just an opinion..
Quote
Naruto-Arena is better than this game...IMO

look also my exp needed is 0?somebody explain this..

Character status:     ::User picture::
Level 1, Academy student
Village: Glacier
Money: 65
Banked: 0
ANBU: Not an ANBU
Clan: None
 
Experience: 1350
Exp needed: 0
Bloodline:


« Last Edit: February 19, 2008, 02:12:12 AM by Hennrick » Logged

Pages: 1 ... 9 10 [11] 12
  Print  
 
Jump to:  

Play! Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2015, Simple Machines MySQL | PHP | XHTML | CSS